FAQ
-
Jak mogę dokonać rezerwacji przejazdu?
Rezerwacji przejazdu możecie Państwo dokonać na dwa sposoby:
1. Dokonując rezerwacji telefonicznie pod jednym z trzech numerów kontaktowych,
+48 699 713 610, +48 533 345 064, +48 603 434 964
Dla Państwa wygody jesteśmy pod danymi numerami również do dyspozycji za pośrednictwem komunikatora WhatsApp.
2. Dokonując rezerwacji online za pomocą naszego formularza – przejdź do formularza
-
Co muszę przygotować składając rezerwację przejazdu?
Prosimy przygotować dokładny adres odbioru pasażera oraz adres docelowy.
Dane powinny zawierać: nazwa oraz kod miejscowości, nazwa ulicy, numer lokalu oraz numer telefonu kontaktowego podróżującego.
-
Czy mogę zmienić datę rezerwacji?
Tak. Do 72h przed planowaną podróżą anulowanie czy zmiana terminu podróży jest u Nas zupełnie darmowa.
-
Co następuje gdy nie odwołam przejazdu z wyprzedzeniem?
W przypadku nie odwołania przejazdu z 48h wyprzedzeniem bądź potwierdzenie przejazdu ale z przyczyn losowych nie wstawienie się w umówionym miejscu o umówionej czasie skutkuje obciążaniem pasażera kwotą 300 zł.
-
Kiedy następuje potwierdzenie przejazdu przez zespół podadres.pl ??
W chwili dokonywania rezerwacji dział obsługi pasażera potwierdza przejazd oraz określa szacunkową godzinę odjazdu. W dzień poprzedzający planowany przejazd kontakt z podróżnym podejmuje kierowca informuje o dokładnej godzinie odjazdu.
-
Ile mogę zabrać bagażu?
W cenie biletu można zabrać 1 bagaż do luku bagażowego oraz bagaż podręczny. Jeżeli planują zabrać więcej bagażu należy tę kwestię ustalić z kierowcą dzień przed planowanym wyjazdem.
-
Czy są przesiadki? Na czym polega przesiadka?
Tak. Aby zapewnić Państwu jak najkrótszy czas przejazdu wprowadziliśmy system przesiadek, co ważne podczas przesiadek nie czekają Państwo na drugi samochód- to on czeka na Państwa, logistyką Państwa bagażu zajmuje się członek zespołu podadres.pl . Przesiadka jest dla podróżującego zupełnie bezstresowa i praktycznie niezauważalna.
-
Z jakim wyprzedzeniem najlepiej rezerwować przejazd?
Najlepszym rozwiązaniem jest zachowanie tygodniowego wyprzedzenia, co nie oznacza że jak zadzwonię nawet w dniu wyjazdu to nie będzie dla mnie wolnego miejsca.
-
Jak mogę zapłacić za przejazd?
Za przejazd możemy zapłacić gotówką u kierowcy podczas wsiadania lub przelewem bankowym. W odpowiedzi na Państwa sugestie dysponujemy kontem w PLN lub EURO. Płatność u kierowcy można dokonać w PLN EURO lub CHF zgodnie z kursem NBP.
-
Czy są wymagane zaliczki na przejazd?
Tak. Wymagana jest zaliczka w wysokości 100 zł.
-
Alkohol
Ze względu na bezpieczeństwo i komfort podróżujących zakazuje się spożywania alkoholu oraz innych używek w trakcie podróży. Osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych używek nie zostaną zabrane przez kierowcę. Zaliczka nie zostanie zwrócona.