Skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 533 345 064! Rezerwuj przejazd telefonicznie

Wróć z powrotem

FAQ

  • Jak mogę dokonać rezerwacji przejazdu?

    Rezerwacji przejazdu możecie Państwo dokonać na dwa sposoby:

    1. Dokonując rezerwacji telefonicznie pod jednym z trzech numerów kontaktowych,

    +48 699 713 610, +48 533 345 064, +48 603 434 964

    Dla Państwa wygody jesteśmy pod danymi numerami również do dyspozycji za pośrednictwem komunikatora WhatsApp.

    2. Dokonując rezerwacji online za pomocą naszego formularza – przejdź do formularza 

  • Co muszę przygotować składając rezerwację przejazdu?

    Prosimy przygotować dokładny adres odbioru pasażera oraz adres docelowy.

    Dane powinny zawierać: nazwa oraz kod miejscowości, nazwa ulicy, numer lokalu  oraz numer telefonu kontaktowego podróżującego.

  • Czy mogę zmienić datę rezerwacji?

    Tak. Do 72h przed planowaną podróżą anulowanie czy zmiana terminu podróży jest u Nas zupełnie darmowa.

  • Co następuje gdy nie odwołam przejazdu z wyprzedzeniem?

    W przypadku nie odwołania przejazdu z 48h wyprzedzeniem bądź potwierdzenie przejazdu ale z przyczyn losowych nie wstawienie się w umówionym miejscu o umówionej czasie skutkuje obciążaniem pasażera kwotą 300 zł.

  • Kiedy następuje potwierdzenie przejazdu przez zespół podadres.pl ??

    W chwili dokonywania rezerwacji dział obsługi pasażera potwierdza przejazd oraz określa szacunkową godzinę odjazdu. W dzień poprzedzający planowany przejazd kontakt z podróżnym podejmuje kierowca informuje o dokładnej godzinie odjazdu.

    Pamiętaj! Finalna rezerwacja przejazdu zawsze następuje po SMS / mailowym otrzymaniu potwierdzenia wprowadzenia rezerwacji.

  • Ile mogę zabrać bagażu?

    W cenie biletu można zabrać 1 bagaż do luku bagażowego oraz bagaż podręczny. Jeżeli planują zabrać więcej bagażu należy tę kwestię ustalić z kierowcą dzień przed planowanym wyjazdem.

  • Czy są przesiadki? Na czym polega przesiadka?

    Tak. Aby zapewnić Państwu jak najkrótszy czas przejazdu wprowadziliśmy system przesiadek, co ważne podczas przesiadek nie czekają Państwo na drugi samochód-  to on czeka na Państwa, logistyką Państwa bagażu zajmuje się członek zespołu podadres.pl . Przesiadka jest dla podróżującego zupełnie bezstresowa i praktycznie niezauważalna.

  • Z jakim wyprzedzeniem najlepiej rezerwować przejazd?

    Najlepszym rozwiązaniem jest zachowanie tygodniowego wyprzedzenia, co nie oznacza że jak zadzwonię nawet w dniu wyjazdu to nie będzie dla mnie wolnego miejsca.

  • Jak mogę zapłacić za przejazd?

    Za przejazd możemy zapłacić gotówką u kierowcy podczas wsiadania lub przelewem bankowym. W odpowiedzi na Państwa sugestie dysponujemy kontem w PLN lub EURO. Płatność u kierowcy można dokonać w PLN EURO lub CHF zgodnie z kursem NBP.

  • Czy są wymagane zaliczki na przejazd?

    Tak. Wymagana jest zaliczka w wysokości 100 zł.

  • Alkohol

    Ze względu na bezpieczeństwo i komfort podróżujących zakazuje się spożywania alkoholu oraz innych używek w trakcie podróży. Osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych używek nie zostaną zabrane przez kierowcę. Zaliczka nie zostanie zwrócona.

Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zadzwoń już teraz na naszą infolinię:
Zadzwoń: +48 533 345 064

Wysłano twoją rezerwację!

Pracownik działu Obsługi Pasażera oddzwoni do Ciebie z informacją dotyczącą dostępności wolnych miejsc, ceny przejazdu, godzin przejazdu i przebiegu trasy.